Cisco UBR924 - uBR 924 Router Instalační příručka Strana 15

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 188
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 14
xiii
Cisco uBR7100 Series Universal Broadband Router Software Configuration Guide
OL-2238-03
Preface
Obtaining Technical Assistance
Contacting TAC by Telephone
If you have a priority level 1 (P1) or priority level 2 (P2) problem, contact TAC by telephone and
immediately open a case. To obtain a directory of toll-free numbers for your country, go to the following
website:
http://www.cisco.com/warp/public/687/Directory/DirTAC.shtml
P1 and P2 level problems are defined as follows:
P1—Your production network is down, causing a critical impact to business operations if service is
not restored quickly. No workaround is available.
P2—Your production network is severely degraded, affecting significant aspects of your business
operations. No workaround is available.
Zobrazit stránku 14
1 2 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 187 188

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře