Cisco GigaStack WS-X3500-XL Uživatelský manuál Strana 22

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 58
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 21
Preface
Obtaining Technical Assistance
xxii
Catalyst GigaStack Gigabit Interface Converter Hardware Installation Guide
78-6460-04
Contacting TAC by Telephone
If you have a priority level 1(P1) or priority level 2 (P2) problem, contact TAC by
telephone and immediately open a case. To obtain a directory of toll-free numbers
for your country, go to the following website:
http://www.cisco.com/warp/public/687/Directory/DirTAC.shtml
P1 and P2 level problems are defined as follows:
P1Your production network is down, causing a critical impact to business
operations if service is not restored quickly. No workaround is available.
P2Your production network is severely degraded, affecting significant
aspects of your business operations. No workaround is available.
Zobrazit stránku 21
1 2 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 57 58

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře